ظروف قلم زنی مسی

 

قلم زنی مسی، هنری قدیمی و فرهنگی است که در طول تاریخ  به عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های برجسته‌سازی و خلق آثار هنری استفاده شده است. قلم زنی مسی تکنیکی دقیق است که در آن با استفاده از قلم، خطوطی بر روی سطح مسی ایجاد می‌شود. این خطوط می‌توانند الگوها، تصاویر و طرح‌های هنری متنوعی را به وجود آورند. تاریخ قلم زنی مسی به هزاران سال قبل بازمی‌گردد و در اقصی نقاط جهان، از جمله ایران و اروپا مورد استفاده قرار گرفته است.

این هنر در ایران تاریخچه ای هزاران ساله دارد و دارای قدمتی طولانی است. هنر قلم زنی به عنوان یک روش تزئینی و همچنین به عنوان یک هنر تجسمی، جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ‌های مختلف داشته است و تا به امروز نیز ادامه دارد. این روزها ظروف قلم زنی مسی در طرح ها و اشکال متفاوتی در بازار به فروش می‌رسد.

 

انواع ظروف قلم زنی مسی

 

 انواع ظروف قلم زنی مسی در طرح ها و اشکال متنوع، در فروشگاه صنایع دستی ایمان به فروش می‌رسد. ظروف قلم زنی مسی موجود در فروشگاه صنایع دستی ایمان توسط  استادکاران قلم زنی و کاملا ماهرانه قلم زنی شده اند. شما خریداران عزیز می‌توانید به صورت آنلاین و حضوری، این ظروف زیبا و جذاب را تهیه نمایید.

 

ظروف قلم زنی مسی قابل استفاده در مهمانی‌ها و دکوراسیون منزل

 

استفاده از ظروف قلم زنی مسی مثل قندان و شکلات خوری برای پذیرایی از مهمان‌ها در مجالس و مهمانی‌ها، بسیار مناسب است و رنگ و بوی دیگری به مجلس می‌دهد.

ظروف قلم زنی مسی نه تنها به عنوان ظرف پذیرایی بلکه به عنوان یک صنایع دستی هنری و اصیل برای دکور منازل قابل استفاده می‌باشند، شما می‌توانید این ظروف زیبا و جذاب را از فروشگاه صنایع دستی ایمان تهیه نمایید.

 

ظروف قلم زنی مسی در طرح ها و اشکال متنوع در فروشگاه صنایع دستی ایمان

 

ظروف قلم زنی مسی موجود در فروشگاه صنایع دستی ایمان تماما از جنس مس هستند و توسط استادکاران ماهر قلم زنی شده اند. فروشگاه صنایع دستی ایمان تضمین کننده کیفیت انواع ظروف قلم زنی موجود در سایت می‌باشد.

طرح های به کار برده شده در این ظروف، طرح های قدیمی و سنتی ایرانی و بازتابی از فرهنگ اصیل ایرانی است.

 

قیمت ظروف قلم زنی مسی موجود در فروشگاه صنایع دستی ایمان

 

قیمت ظروف مسی قلم زنی بسته به نوع قلم استفاده شده و همچنین طرح‌های به کار برده شده (برجسته کاری، حکاکی، مشبک کاری) متفاوت است. قیمت تمامی ظروف قلم زنی مسی موجود در سایت کنار محصول درج شده است. در صورتی که مایل به خرید ظروف قلم زنی مسی در سایت هستید می‌توانید از قسمت افزودن به سبد خرید، سفارش خرید خود را ثبت کنید.

 

خرید ظروف قلم زنی مسی موجود در فروشگاه صنایع دستی ایمان

 

خرید انواع ظروف قلم زنی مسی هم به صورت آنلاین هم به صورت حضوری از فروشگاه صنایع دستی ایمان ممکن است. چنانچه مایل به خرید آنلاین این ظرف‌های جذاب هستید، محصول و مشخصات دقیق آن را در سایت مشاهده کرده و سفارش خرید خود را ثبت کنید.